wtorek, 11 maja 2010

4x4 FAMILY ADVENTURE

Przygotowania ruszyły pełną parą do nowego małego przedsięwzięcia. Informacje o tej imprezie znalazłem przypadkiem w Auto Świat 4x4 poczytałem zainteresowało mnie iż można poćwiczyć jazdę z ROADBOOKiem. O ile ja sobie radzę to moja kochana małżonka ma problem z posługiwaniem się mapą a to znakomite ćwiczenie dla takich amatorów jak my. Będę musiał kontrolować to co mi podaje i jechać autem w dodatku będą pewnie zadanie specjalne gdzie można zdobyć dodatkowe punkty lub przegapić okazje. Tak czy siak kroi się dobra zabawa. Zapraszam tych co nie maja nic konkretnego do roboty przez weekend bo to świetny sposób na relaks. Trasy nie będą wyczynowe gdyż ma to być impreza dla ludzi którzy lubią off-road turystyczny lub nie wiedzą co to jest off-road. Termin imprezy 21-23.05.2010r. Relacja po 23 maja.

Z powodu powodzi musieliśmy przełożyć nasz wyjazd na czerwiec. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz